Czego na pierwszy rzut oka nie widać w reklamie

Cukier krzepiW poniedziałek (16 maja) w Sosnowieckim Centrum Sztuki Zamek Sielecki (ul. Zamkowa 2) odbędzie się kolejne, VII już spotkanie z cyklu “Klub Extravagance”. Tym razem gościem będzie dr Daniela Dzienniak-Pulina.

Daniela Dzienniak-Pulina jest pracownikiem naukowym w Zakładzie Badań Kultury Współczesnej Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Pełny tytuł autorskiej prezentacji brzmi “Czego na pierwszy rzut oka nie widać w reklamie – o czytaniu obrazów reklamowych” wiele mówi o treści wykładu. Zobaczymy szereg reklam, które wiele wniosły do historii tej dziedziny, niekonieczne ze względu na ich techniczne wykonanie, czy sposób prezentacji. Bardziej chodzi w nich raczej to co widać, a także, a może nawet bardziej o to czego nie widać. Ta owa zawoalowana treść jest czasem bardziej intrygująca od samej widocznej na pierwszy rzut oka planszy.

Początek imprezy o godzinie 18. Wstęp wolny. Polecamy.

[PP]

 

Bear